Открийте ни и в

Кино

Вторият взривяващ трейлър на “Смъртта може да почака” е вече тук!

MIKA

публикувано

на

Новият взривяващ трейлър на Смъртта може да почака е вече факт. След сензационния дебют на първия трейлър на филма, който се излъчи по Good Morning America: GMA на живо от Times Square NYC, не можем да очакваме нищо по-малко от грандиозна екшън продукция с елегантен привкус, която развива успешно своя потенциал повече от 50 години! Вторият трейлър на 25-ия филм за Бонд дава именно такава заявка със зрелището, динамиката и адреналина, които личат във  всеки кадър.

Безпощадни престрелки, смъртоносни заплахи и изключителен хъс за надмощие са само част от сцените и сюжета, които се разкриват пред зрителите. Новото видео задълбочава линията както на интимността в човешките отношения, така и тази на самоцелната борба за надмощие, която е пагубна и носи единствено разруха. На фокус в новия трейлър е и образът на злодея, който феноменалният Рами Малек превръща в един от акцентите на продукцията. Прякото съревнование между най-жестокия и бездушен герой във филмите от поредицата досега и легендарния таен агент е в основата на действието и повдига темата за противопоставяне като въпрос на избор, решение и заблуда. Дали борбата между силните личности на Джеймс Бонд и Сафин стъпва на първосигнална конкуренция  или на тайни, довели до радикални битки, остава тепърва да разберем.

Жените в живота на непобедимия 007 също са една от развитите сюжетни линии, които предизвикват въпроса дали „момичето на Бонд“ най-сетне няма да остане завинаги като „жената на Бонд“? Невероятните Леа Сейду, Ана де Армас и Лашана Линч са в ролите на някои от най-иконичните образи, които ще променят посоката и ще разкрият неразкрити досега тайни и емоции. А може би е време именно дамите да превземат мъжкия затворен свят на Бонд?

Режисьор на Смъртта може да почака е Кари Фукунага, а продуценти са Майкъл Уилсън и Барбара Броколи. Сценарият е дело на Нийл Първис, Робърт Уейд, Кари Фукунага и други. Сред останалите звезди от актьорския състав на филма са Наоми Харис, Джефри Райт, Бен Уишоу, Кристофър Уолц, Ралф Файнс и др.

Единственото, което трябва да знаете, е, че Смъртта може да почака до 20 ноември в кината на 2D, 3D, IMAX и 4DX. После нищо не се знае.

MIKA e онлайн списание за музика и лайфстайл, което отразява най-новото в музикалния свят както от страната, така и от чужбина. Таргета на списанието са активните хора (18-40 години), които се интересуват от музикални събития и градския начин на живот.

Кино

“За душата” отличен със “Златен глобус” за най-добър анимационен филм

MIKA

публикувано

на

от

На 1-ви март се проведе 78-та официална церемония по връчване на наградите на Асоциацията на чуждестранната преса „Златен глобус“. Оригиналната, вдъхновяваща анимация на Дисни и Пиксар За душата спечели първото място в две от най-престижните категории – „най-добър анимационен филм“ и „най-добра филмова музика“.

Режисьори на За душата са двукратният носител на „Оскар“ Пийт Доктър (В небето, Отвътре, навън) и Кемп Пауърс, а продуцент е номинираната за „Оскар“ Дейна Мъри (Lou). Автори на музиката са световно известният джаз музикант Джон Батист и носителите на „Оскар“ Трент Резнър и Атикъс Рос („Социалната мрежа“) от Nine Inch Nails.

„Толкова сме благодарни за тази чест“, каза Пийт Доктър на церемонията. „Не предполагахме, че създаването на филм за джаза ще ни научи на толкова много за живота. Не винаги можем да контролираме какво се случва по света, но точно както един добър джаз музикант, можем да се опитаме да го превърнем в нещо красиво. “

Вдъхновяващата анимация излиза на голям екран у нас този март и ще ни представи не само невероятна визия и вдъхновяващ саундтрак, но и история, която провокира въображението и дава искра на позитивизма вътре в нас дори когато сме го забравили. Филмът разказва за Джо Гарднър – учител по музика в средно училище, който има дългогодишна мечта да свири джаз музика на сцена. Един ден той най-накрая получава този шанс, след като впечатлява група джаз музиканти по време на отворени врати в популярен клуб. Вследствие на инцидент обаче, душата на Джо е разделена от тялото му и пренесена до „Великото преди“ – център, в който душите първо развиват своите интереси и страсти и после се отправят към някое новородено дете. За да се върне на Земята, преди да е станало твърде късно, Джо трябва да работи заедно с другите души, които се обучават. Сред тях е и 22 – душа, която след години, прекарани в капана на „Великото преди“, е развила доста мрачни възгледи за живота.

И така срещата между един, все още нероден циник и един човек, възпрян точно в момента, когато е на път да сбъдне най-голямата си мечта, ще ни вдъхновят да си зададем въпроса: За какво копнее душата ми? А вие може ли да отговорите точно в този момент?

Ще си подарим нещо За душата на 19 март само в кината на 2D и 3D.

Продължете понататък

Tехнологии

Стрийминг платформите са още една врата за изкуството

MIKA

публикувано

на

от

Neterra.TV+ си партнира успешно със създателите на съдържание и с киносалоните, прави киното по-достъпно и дава по-голям избор на зрителите

Стрийминг платформите като Neterra.TV+ си партнират със създателите на съдържание и киносалоните в България. Те съществуват съвместно, координират се адекватно и дават по-голям избор и възможности на потребителите да взаимодействат с изкуството.

Около това мнение се обединиха Мая Калчева – маркетинг мениджър на Neterra.TV+, Николай Йорданов, креативен продуцент, редактор, сценарист на ТВ-предавания и преподавател в НАТФИЗ, и Христо Христозов, програмен директор на Дома на киното.

Те обсъдиха темата „Киносалоните vs. стрийминг платформите (А къде е телевизията?)“ в подкаста „Кино с думи“ на платформата за късометражно българско кино No Blink.

„С развитието на технологиите, с промяната на човечеството и неговото общуване се отварят нови канали и възможности изкуството да стига до хората. Това е начин авторът да комуникира себе си през тази различна среда. Мрежата създава възможност за друг вид избор – да гледаш когато поискаш, в среда, която на теб ти е удобна, с хора, с които ти избереш. За мен стрийминг платформите са още една стъпка, още една пътека и още една врата за изкуството“, каза Мая Калчева.

Според Николай Йорданов и в двете преживявания има позитиви, емоция и добри моменти. Той припомни, че когато възниква киното, се правят прогнози, че то ще унищожи театъра и литературата, но това не се случва, така че ние трябва да се възползваме от предимствата и на киносалоните, и на платформите.

„Вече видяхме няколко фестивала, които се осъществиха в хибриден вариант. Фестивалът за документално кино Master of art още миналата година започна с онлайн издание, което не попречи на прожекциите на големия екран. Напротив – създаде допълнителна разпознаваемост на фестивала сред много хора, които иначе не знаеха за него. Традиционно арт кината и подобни по-нишови фестивали се случват само в по-големите градове, където има ресурс за това, а излъчването в стрийминг платформата Neterra.TV+ даде една достъпност в цяла България. Подобна беше ситуацията след това и със София филм фест, и със CineLibri. Master of art дори в момента тече в платформата Neterra.TV+ изключително успешно, но получаваме и запитвания кога ще може да се гледа на голям екран. Така че едното и другото за момента си партнират много успешно“, допълни Христо Христозов.

Участниците в подкаста коментираха, че ако има проблем, той е между пиратското съдържание и регламентираното. Платформите за пиратско разпространение предоставят съдържанието безплатно, с лошо качество, ограбват труда на създателите и създават очакване в потребителите, че всичко трябва да е достъпно веднага и безвъзмездно.

„Зрителят решава как, кога, дали и защо иска да потреби дадено съдържание. Ролята на платформите, киносалоните и фестивалите е да погледнат към своята публика, да я попитат тя какво иска, от какво има нужда, и да ѝ го дадат“, каза Христо Христозов.

Мая Калчева повдигна темата как съвременните технологии скъсяват времето, в което човек може да се концентрира и как се променя поведението на младите хора пред екрана. Николай Йорданов коментира тенденцията в днешно време интересът към масовите събития и концертите да намалява.

Продължете понататък
Tехнологиипреди 2 дни

Световният ресторантьорски и хотелиерски бизнес отваря врати като разчита на софтуер, създаден в България

Tехнологиипреди 2 дни

Новата серия монитори AOC V4 е вече тук

Кинопреди 2 дни

“За душата” отличен със “Златен глобус” за най-добър анимационен филм

Tехнологиипреди 2 дни

Стрийминг платформите са още една врата за изкуството

Lifestyleпреди 2 дни

Безплатен транспорт за Нестле за Живей Активно! на 6 март към Витоша

Tехнологиипреди 2 дни

Броят приложения в Huawei AppGallery е нараснал почти двойно за 1 година

Културапреди 2 дни

Митични същества и приказни светове оживяват на страниците на „Предсказанието“

Културапреди 2 дни

Astra е новият 15-и герой във VALORANT

Музикапреди 2 дни

Българската песен на Евровизия 2021 ще бъде представена на 10 март с концерт на Виктория

Lifestyleпреди 2 дни

FOREO с кампания за Международния ден на жената: Търсят се 1000 уникални жени

Музикапреди 4 седмици

Sia и David Guetta с още една песен към филма “Music”

Tехнологиипреди 3 седмици

Стартира Национално проучване “Заплатите в Софтуерния Бранш” 2021

Обществопреди 4 седмици

Стефан Николов: Кризата, предизвикана от COVID-19 може да бъде двигател за бизнеса

Музикапреди 3 седмици

Слушаме най-доброто от P.I.F. в двоен албум от Слънчеви и Облачни песни

Културапреди 4 седмици

БГ автори търсят пресечната точка между съвременната и изкуството с изложба в галерия “УниАрт”

Културапреди 4 седмици

Даян Чембърлейн излиза на български

Културапреди 1 седмица

„7 ключа, за да събудим жизнената си сила” от Цветанка Шопова

Културапреди 2 седмици

Български научен труд в сферата на образованието оспори политиките на ООН

Литературапреди 4 седмици

Тийнейджърка търси „21 начина да умреш“, за да намери силата да живее

Културапреди 2 седмици

Исабел Алиенде: „На жените с обич“

Горещо